Systemy CRM i B2B

Start / Oferta / Systemy CRM i B2B
Systemy CRM i B2B

Oferujemy systemy do zarządzania relacjami z klientami oraz zaawansowane platformy do obsługi zamówień od klientów hurtowych.

Nasze rozwiązania są w stanie zwiększyć wydajność działu handlowego. Większość czynności wykonywanych ręcznie może zostać przeniesiona do systemu informatycznego oraz zautomatyzowana.

CRM – relacje z klientami

Każdy pracownik firmy posiada konto w systemie, gdzie ma dostęp do klientów firmy. Wszelkie kontakty z klientem, także z tym potencjalnym, są rejestrowane w systemie. Wszystkie oferty, spotkania, rozmowy, zamówienia, notatki, zaplanowane zadania. W każdej chwili jest dostęp do tych danych, co maksymalnie ułatwia podejmowanie decyzji oraz upraszcza wymianę informacji w firmie.

Sprzedaż hurtowa – panel klienta

Klienci otrzymują dostęp do systemu. Mają wgląd w katalog produktów, cennik (często dedykowany dla klienta lub regionu). Tworzą zamówienia, dodają produkty, konfigurują produkty bardziej złożone – przy których wcześniej musieli prosić o pomoc handlowców firmy. System nadaje rabaty, oblicza ceny, sprawdza czy całe zamówienie jest kompletne i możliwe do zamówienia. Dystrybutor jest informowany o procesie obsługi zamówienia poprzez email. Cały czas ma wgląd w proces realizacji zamówienia.

Przyjmowanie zamówień – optymalizacja !

Handlowiec przyjmuje zamówienie przez system. Weryfikuje je, udziela rabatów, udziela odpowiedzi na pytania klienta przez system. Przekazuje zamówienie do realizacji, ustala terminy dostawy, wysyłki, załącza faktury, listy przewozowe itp. Handlowiec kontoluje przez system cały proces zamówienia, kontakt email oraz telefoniczny z klientem jest znimimalizowany lub kompletnie wyeliminowany.

Uprawnienia

System umożliwia ograniczenie dostępu do danych i funkcjonalnosci według roli w firmie i jego uprawnień. Istnieje możliwość przypisania użytkownikom ich regionów, klientów, cenników i wiele innych.

System dostępny wszędzie

System jest zaprojektowany jako aplikacja internetowa. Dostęp do niej może mieć każdy pracownik lub klient z poziomu przeglądarki internetowej. Ułatwia to pracę nie tylko pracownikom mobilnym ale także menadżerom często przebywającym poza terenem firmy.

Integracja – wymiana danych

Istnieje możliwość wymiany danych z systemem (np. finansowo-księgowym), który już funkcjonuje w firmie. Wszystkie istotne dane, czy to będą dane o klientach, produktach, zamówieniach, fakturach, będą pobierane z tego systemu oraz do niego wysyłane. Ma to maksymalanie odciążyć pracowników od ręcznego wprowadzania danych do systemów finansowych.

Raportowanie – Panel Menadżera

System posiada szereg raportów i wykresów, którymi można obserwować efektywność pracy handlowców, opłacalność klientów lub szereg zestawień dotyczących produktów, ofert czy zamówień. Wszystko to w formie tabel i atrakcyjnych wykresów aktualizowanych na bieżąco w Panelu Menadżera.